Blää

Nu sitter jag här i soffan med min tee kopp i handen och tittar på vakna med the voice, jag har saknat de programet när man har varit tvungen o gå upp tidigt. Har ju inte haft något o titta på då, men nu har de börjat igen :)

Jag är snart inne i vecka 14 o tiden den bara rinner iväg. O det sägs att illa måendet o tröttheten ska försvinna för dom flesta. Tröttheten har jag inte märkt så mycke av faktiskt men illa måendet däremot. O jag mår fortfarande lika illa som i början, kanske inte lika mycke om dagarna måste ju äta nästan hela tiden men jag kräks fortfarande varje morgon. Har blivit till en liten vana men fy vad jag hatar de, verkligen hatar de. Tårarna bara rinner varje gång, fy för. Kanske inte så roligt för er o veta men vad bara tvungen o skriva av mig lite, trevligt samtalsämne jag vet haha!
Men som jag sagt innan de e de VÄRT!

Kolla bara vilken underbar liten kikka jag fått <3



Vår älskade lilla Dumbo ;)

Det finns ett ord som thilde säger så gulligt, varje gång mamma e med thilde så vill mamma att hon ska säga just de ordet för det är så himla gulligt.
När hon ska säga handduk så säger hon "handdeduk" de e bara så sött!

Nu ska jag gå upp o titta till hjärtat mitt.
Adios amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0