Boooring!!

Jag tycker verkligen inte om söndagar dom är så himla tråkiga, visst dom blir som man själv gör dom till men ändå. Man gör nästan aldrig något på södagar, sitter typ bara hemma o ugglar. Men DOM e tråkiga i alla fall.

Sitter o vänta på att mikko o alex ska komma hem så vi kan bestäma vad vi ska ha till middag. Jag har inget förslag på vad o sen är jag inte så sugen på någon mat precis i heller, eller jo mammas soppa den e bara så god.
Ska fråga om hon inte kan göra den på tisdag till mig, jag fyller ju år då så den hade suttit fint hihi!

Loppan somnade i min famn när vi tittade på tv så nnu ligger hon o sussar så gott bredvid mig o soffan o det går någon skum film på tv som jag inte hänger med i för fem öre. 

Nu springer tippen runder här hemma så får nog släppa ut honom lite.

hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0