Goo morrron :)

Japp nu sitter jag här igen o tittar på vakna med the voice. Vaknade när mikkos klocka ringde sen kunde jag inte somna om. Så jag gick ner o satte mig här o kolla runder den nörd som jag e som calinen sa, men hon ska inte säga något, vår alldeles egna trelleborgs allehanda e vad hon e haha ;)

Fick inte gjort något av de jag skulle fått gjort igår varför vet jag inte de blev bara inte så. Men idag ska jag ta itu med dom. Ska träffa calinen kl 11 i stan, sen ska jag till tandläkaren oxå halv två usch fy vill verkligen inte dit för de gör så j*vla ont men men de e bara o bita ihop. Så undertiden jag e där ska calinen ha thilde så snäll som hon e :)

Ska snart gå o fixa till mig så jag slipper stressa sen, ska väcka thilde vid nio om hon inte vaknar innan men de tror jag inte. Men så ser min dag ut!

Vad ska ni göra idag?

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0