GRATTIS!!!!

Grattis min älskade mamma och mormor på födelsedagen.
Hoppas du får en underbar dag men de tror jag för vi kommer till dig ;)
Många pussar o kramar från oss <3


Det är verkligen ingen dans på rosor o vara gravid, jag har varit vaken sen halv sex idag för jag har mått så illa. Låg i sängen typ till sju för jag tänkte att jag kanske skulle somna om men ikke så vid sju gick jag upp. Satte mig i soffan o slog på tv, magen kurrade efter mat men kunde inte äta något för jag mådde så illa o var tvungen o kräkas först. Så nu har allt lugnat sig lite, har ätit mina knäckemackor o druckit mitt tee. De e något jag dricker minst två gånger om dagen de e ju så gott o så blir man så varm.
Men jag måste ju säga de att de e värt o må dåligt o allt man nu gör när man e på tjocken för i slutändan så får man de finaste som en människa bara kan få <3


Vid elva ska jag o thilde träffa calinen o noah i stan för vi ska köpa en present till mamma o sen bär de av till gislöv. Mamma ville inte fira de som jag inte heller ville, men vi kommer ändå tror hon tycker de e mysigt att hela skaran kommer haha!

Så ni får ha den bra dag!
Puss o kram skum banan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0