Leta leta leta!

Nu har jag suttit i kollat på olika hemsidor om olika namn o sånt. Hittade inte så värst många, fler flicknamn än pojknamn faktiskt. Men har ett som har fastnat hos mig men som mikko inte tycker om men om jag bara säger de ofta så kanske han börjar tycka om de. Men vad de e för namn säger jag inte, hemligt.
Så har ett om de blir en gosse o ett om de blir en flicka, men vi får se :)

Nu kommer snart mikko hem, o tror vi ska åka någonstans för jag vill koma ut lite o plus så mår jag så illa av o vara här hemma vet inte varför, de e så konstigt. Så får se vad han har i kikaren :)

Ska gå o fixa med tvätten som jag hade vikt o lagt så fint men som thilde skulle hjälpa mig med o kastade ner allt på golvet o sa att hon skulle vika de. Snuttisen <3

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0