Lugn hemma dag

Idag blir det en lugn hemma dag för jag är inte på topp, trött o hängig. Sen har finns de en del o fixa här hemma oxå. Men tar de i min takt så för eller senare blir det klart, men måste ta en paus lite då o då. Sen är thilde fortfarande förkyld har snart varit de i två veckor när ska de försvinna. Men de börjar bli bättre, Tack o lov!

Igår var mikko o snurrade runder haha, så jag o thilde var hemma i gislöv. Måste ju säga de att thilde kan verkligen underhålla en. Hon gick o tog alla kläder som hon hade där, som var försmå eller förstora o gick modevisning för oss. Hon tyckte de var så roligt o gud va vi skrattade åt henne.
Tack för en mysig kväll!

Mikko är o jobbar idag med men de blir nog inte så länge, får vi hoppas. Har ju knappt sett varandra denna veckan så hade varit mysigt o bara vara hemma allihopa.

Nä nu ska jag fortsätta fixa o dona.
Ciiiaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0