Mamma sugen

Något thilde har börjat med o säga är att hon e mamma sugen då menar hon att hon vill mysa med mig, kramas o pussas o sånt. Och när hon kommer o säger att hon e mamma sugen är så underbart :)

Har en massa tvätt o tvätta men de e inget roligt alls, har en maskin igång nu o vi får se hur många maskiner de blir idag. usch säger jag bara!


Visst de e en bra tid tills de blir sommar o bebis dax men vi vet inte om det är lönt om vi köper en syskon vagn eller inte. Om bebisen hade kommit nu när thilde är två så hade vi köpt en men när bebisen kommer än thilde 2.5 o då tror jag inte hon vill sitta i vagn längre. Så jag tror vi köper en ligg del till thildes vagn o en ståbräda. Men skulle de då vara så att thilde kanske vill sitta i vagn så finns den fina syskonvagnar på blocket så de går säkert o ordna snabbt o lätt. Men vi får se med tiden hur allt blir. Men vi längtar till tusen!!

Men nu ska jag ta tag i lite saker här hemma.

Kramiss

Kommentarer
Postat av: anna

hej! när måns föddes var liam 2 år o 4 månader o vi använde syskonvagn för han gillade inte att stå på ståbräda, tyckte det känndes konstigt i fötterna o syskonvagnen använde jag länge, han var 3.5 när vi sålde den.... han åkte inte alltid men jag gick väldigt mycket o långt.... så han fick åka när han inte orkade mer =) grattis till bebisen!! o lycka till // Anna (linas kusin)

2010-01-07 @ 18:43:43
URL: http://assarssons.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det måste va heeelt underbart att vara mamma... =) Som en dröm! Jag längtar tills vi är redo för familj!

2010-01-08 @ 12:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0