Morning morning

Har varit vaken sen typ halv sex för jag mådde jätte illa o fick lite små ont som mens värk lite små jobbigt. Så jag gick upp gjorde de jag alltid gör på morgonen, gjorde macka o en kopp tee så nu sitter jag här med datan i knäet o på tv går vakna med the voice. Mikko har sov morgon idag så både han o tihlde ligger där uppe o sussar så gott.

Det sägs att de ska bli värsta snöstormen idag men jag vet inte om de blir så farligt, i för sig så e klockan bara kvart över sju men än har de inte hänt något så vi får väl se.
Sen ska thilde få sin andra dos av svin sprutan idag, stackaren. Hoppas bara hon inte får feber av den som hon fick av den första.

När jag låg vaken innan så tänkte jag på allt möjligt faktiskt, en sak jag tänkte lite extra på var att jag vill ha ett jobb, så jag kan tjäna lite pengar så vi kan göra de vi mest av allt vill just nu. Men vad de ska vara för jobb de e en fråga. Men hade kunnat tänka mig o jobba i en bebis affär med en massa söta kläder o saker, stå o vika kläder, ta upp varor, ta hand om kunder. Ja de hade nog passat mig ett lugnt jobb. Men vi får se, men de hade jag trivts med faktiskt!

Aja nu ska jag gå o ta ett gott äpple o sitta o tugga på :)

See yaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0