Mys i Gislöv

Mikko har jobbat i dag så jag o loppan åkte hem till mamma, pappa o maddi o åt frukost. Sen har vi varit här hela dagen medans m jobbat. Han ska iväg i kväll så det blir en mysig lördags kväll här i gislöv :)

Jag o maddi har tripplat varandras hår hela eftermiddag och undertiden har vi tittat på Twilight, jag har varit lite skeptisk när de gäller dom filmerna eftersom jag inte e så speciellt förtjust o övernaturliga filmer om jag säger så. Men i och med nästan alla har sett filmen så tänkte jag var tvungen o se om den verkligen var så bra som alla säger att den e. Så nu har jag sett den o måste erkänna att den var inte så övernaturlig som jag trodde den var och att den var faktiskt bra. Så nu vill jag bara se tvåan o se om den e lika bra.

Hoppas hoppas allt blir som vi vill att de ska bli!


Ni får ha en trevlig kväll!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0