Natta blogg

Det blir en liten natta blogg nu, har inte haft något o skriva om o har inte något speciellt o skriva om nu heller så de blir bara för att de ska vara så.

Har inte gjort så mycke idag, blev en sovmorgon för mig o thilde sov ända till halv elva de e skönt o får sova ut lite. Men nu på senare tid så har vi haft mycke sovmorna o inget jag klagar på. Man är lite mer trött på dagarna nu när man har bulle i ugnen o då tackar man inte nä till lite sovmorgon.

Thilde har varit hos mormor o maddi idag för jag har hjälpt mikko idag, faktiskt skönt o få komma ut o röra på sig lite o komma till nya ställen. Så när illa måendet börjar gå över ska jag börja jobba lite mer. För jag är inte människa förrän på eftermiddagarna o då kan jag jobba lite :)

Idag sa thilde en rolig sak, jag frågade om hon skulle åka till mormor idag. Då sa hon ja, sen sa hon "tycker inte om laila, men tycker om mormor". Haha o gud va jag skrattade, hon är bara för go :)

Usch nä nu blev jag nannig.
Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0