Nyfien i en strut

Som ni har märkt så har jag satt lösen på min blogg, de e för jag har vissa som e väldigt nyfikna som brukar läsa och som inte behöver ha reda på allt om mitt/vårt liv. Eller om de jag skriver om. Så vi får se hur länge jag har den på lösen!


Är lite seg idag, allmänt trött men tror de beror på vädret oxå de e ju så grått o trist ute. Aja så e de ibland. Händer inte så mycke idag, jag o thilde är bara hemma o myser, städar o tvättar. Känns om de e de ända jag gör här hemma e städar o tvättar men så de e när man e många i familjen, har en kanin o en hund. Men de bästa med honom e att han fäller ingenting så de e jätte skönt, duktig vovve ;) 


Jag har varit o hämtat både min kamera och laddaren så nu är batteriet i laddaren o sen ska jag lägga in några bilder, kanske inte idag men de kommer. :)


Ha en fortsatt mysig onsdag!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0