Sjuka

Usch idag är både jag, mikko o thilde sjuka, men mikko åkte ändå o jobba lite eftersom de jobbet ska vara klart till den sjunde o de e mycke som ska göras. Thilde hade feber hela natten så har varit vaken några gånger, men är lite bättre nu. Så det blir en soff dag idag för våran del.


Jag mår likadant som när jag var gravid med thilde, mår illa o kräks varje morgon. och det tar ett tag innan man bli människa. Men de är det värt för i slut ändan så får man de underbaraste som finns i hela världen. Och så har jag fått en liten kula, längtar till den bli större :) Men älskar redan den ärtan som finns inuti mig, helt underbart är det!


Måste hämta min laddare till min kamera så jag kan lägga in några bilder, var ju ett tag sen. Så vi får se när det blir och när jag får tummarna loss till de.

Nä nu ska jag o loppan vila en stund.
Höres kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0