Snö snö snö gåå bort!!

Usch va jag e trött på snö nu, de e bara tillbesvär nu tycker jag. De får gärna försvinna på en gång om jag får bestämma!

Idag händer det inte så mycke, ska se om vi ska ta ner oss till staden för jag ska inhandla en grej som mamma ringde om igår och så måste jag till banken o ficka min internetdosa som är låst. Måste fixa den så jag kan begära föräldrapenning därigenom så får man sina pengar mycke fortare än när man skickar in de på papper. Och så måste jag köpa nässpray till loppan som e täppt i näsan. Så de e en del ändå som ska göras.

Sen e jag bara så trött på folk som går runt o klagar på allt, på deras liv, allt e skit, ditten o datten.
Istället för o gå o klaga på allt gör något åt sakerna som stör i stället. Det är bara en som kan göra något år sakerna o de e du själv!

Nu e "like a boomit" slut så nu ska vi fixa oss lite så får vi se om vi kommer iväg :)

Krammisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0