Snurrar runder :)

Kanke inte så intressant för er o veta men måste bara skriva de jag har inte kräkt idag, wiihhoo!
Så hoppas verkligen de håller i sig nu så jag slipper de, peppar peppar ta i trä!
Nu är jag inne i vecka 16 (15+1) o den lilla krabaten snurrar runder där inne, så underbart <3

Jag o mikko ha diskuterat namn men som vanligt så tycker han inte om mina förslag o vise versa, men de e sånt som hör till.

Har ni några förslag?
Det ska vara ovanliga namn men fina :)
Öppen för alla förslag!

Thilde fick ingen feber eller något efter sprutan, så skönt för henne. Men idag vet jag inte vad vi ska hitta på, skulle ha träffat calinen o noah men lilla jag glömde o höra av mig igår kväll så det blev inget idag. Mitt minne e inte alltid som de ska nu förtiden haha! Men de hör till :D

Nä nu ska jag hoppa in i duschen.

Höres mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Caroline

JAA minnet är inte i trim nu nä, haha.

Naaah tiden har gått fort, snaaaart är bebisen här =)

<3<3

2010-01-29 @ 12:04:15
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0