Stackars min snuttis

Thilde är så förkyld tycker så synd om henne, Hoppas hoppas att de snart går över!

Just nu sitter jag o maddi o degar i soffan, inget ovanligt när de gäller oss haha. Jag gick o la thilde o skulle gå ner o hämta dricka till henne de tog bara några sekunder när jag kom upp igen hade hon redan somnat så hon var väldigt trött.

Jag måste bara berätta att jag har känt vår lille knodd röra sig. Det är helt sjukt, känns jätte konstigt att redan känna de jag är bara i vecka 12+4. Men de e helt fantastiskt o känns att något finns där, som simmar runt underbart!
Längtar så <3


Har fortfarande inte hämtat laddaren till kameran, varje gång jag åker till mamma o pappa så glömer jag bort o ta den. Men bilder kommer för eller senare :)

Kramiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0