Städning

Jag fick gjort o köpt allt jag skulle igår. O tandläkaren var inte så farligt som jag trodde kollade bara o inga hål hade jag, men ska dock dit i mars men de e ett tag till så de tar vi när den dagen kommer :) Thilde var helt inne i de när han kollade mina bissingar o helt plötsligt så ville hon oxå kolla sina haha hon e för go. Men tack calinen för hjälpen o jag fick gosat med noah oxå :)

I morgon ska vi ha kalas för alex som fyller år på söndag så jag ska städa o fixa o dona lite här hemma idag. O så ska vi handla till i morgon med men de får bli när mikko kommer hem.

Nu är jag i vecka 15 (14+1) tyckte inte de var så längesen jag var i vecka 4 o vi fick reda på att vi hade en bulle i ugnen. o de e 10 veckor sedan, shit va tiden går. Men samtidigt vill man att de ska gå fortare men när man väl står där så tycker man att de har gått för snabbt. Men vi längtar så mycke!

Nu ska jag ta tag i städningen o slänga in en maskin tvätt.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0