Tingeling :)

Jag och thilde vaknade kl 10 så skönt o få sova, mikko skulle jobba så han var uppe tidigt duktig min man e :)
Så nu sitter vi och tittar på Tingelin och de försvunna skatten som thilde fick av maddi när hon fyllde år.


Nu vet dom flesta eller alla nästan att thilde ska bli STORASYSTER!
Efter allt som har hänt så är detta det underbaraste som kunde hända och vi är så glada o längtar så mycke tills den lill* kommer till oss. Dock är det väldigt lång tid dit men tiden kommer gå snabbt. När man frågar thilde vems bebis de e så säger hon thildes, hon kommer bli världens bästa storasyster!

Jag älskar min familj, mina älsklingar, mitt liv <3


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Nathali

Ja thilde är så duktig med bebisar:) är så glad för er:)

2010-01-04 @ 12:33:07
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0