Tjabba tjena!

Har inte skrivit på hela helgen för har varit jätte mycke denna helgen o sen har jag inte orkat o skriva. Men ja här kommer lite om vår helg.

Lördag hade vi kalas för alex för han fyllde sju på söndagen men i och med han skulle till sin mamam då så hade vi kalas på lördagen som gick lika bra de. Han fick många fina presenter. Jag hade gjort en jätte fin tårta med choklad bottnar o gott gott innuti o så skulle jag göra något roligt o hällde grön karamellfärg i grädden för de e alex favvis färg. Den blev jätte fin men vet inte vad som gick snett men av någon avledning så smakade grädden beskt. Karamellfärg ska inte ge smak så jag vet inte varför grädden blev så konstigt. Men dom pillade av grädden o åt resten, men sa att den var fin i alla fall hahaha!
Kommer bild på den senare idag.


Igår söndag så gick jag upp lite tidigare än dom andra, jag dukade fram frukosten vid "fin" bordet o tände ljus o gjorde tee o en massa gott. Sen kom dom ner o alex sa att de var jätte mysigt o de var ju till honom jag gjorde de till så roligt att han sa så. SEn fick han sina presenter o blev även glad för dom, men thildes var nog bäst tror jag ett star wars spel :)
Sen lämnade vi loppan hos mormor o morfar för jag o mikko skulle jobba en stund. Men de jobbet gick snabbt så vi åkte o hyrde film o låg sen i soffan o kollade film köpte med mat o hade godis. Väldigt mysigt hade vi, var ett tag sen de bara var han o jag o sånt behövs ibland faktiskt.
Sen kom fisen hem o då var hon jätte pigg för hon somnade vid sex mamma kund einte hålla henne vaken för så trött var hon så vi hade en busig o pigg liten fiseloppa här hemma sen men de gjorde ingenting bara mysigt :)

Så de blev en sen kväll för henne o hon ligger fortfarande o sover men ska väcka henne nu så ska vi titta på like a boomit som jag lovade henne igår.

Nu orkar jag inte skriva mer,pust!

Höres senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0