usch o piii

Jaa nu kan jag dock säga att skit vädret har kommit, det snöar o de snöar o de snöar o de e inte lite i heller. Är så trött på de, vill ha värme o sol nu. Tror de e mer än jag som vill ha de!

Usch säger jag bara!

Nu har loppan oxå uppe o mikko har kört o jobbat. Jag har plockat undan lite o de ska torkas lite här o var o dammsugas sen har jag gjort dagens bestyr. Skönt när man har fått gjort de så man bara kan gå o ta de lugnt sen. Har även gjort en ny kopp tee o ätit macka med thilde o hon har druckit sin oboy. Så nu tittar vi på, ja kkan ni gissa, like a boomit, wiihoo. Vilken film skulle de annars vara haha!
Det får blir en mys dag idag där vi leker, busar o tittar film. De tycker både jag o thilde om :)

o Jag mår illa till tusen!!!!
Ja ni får höra på lite mer gnäll ifrån mig men de får ni ta!

Aja allt för nu, kommer säkert bli en del inlägg idag vem vet :D

bayee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0