veckans första dag

De e inget roligt o vara förkyld men idag är det lite bättre än igår. Så idag blir det ännu en mysdag i soffan.

När man e gravid så drömmer man en massa konstiga saker tycker jag, har drömt om bebisar o ja gud vet allt. Som i natt så drömde jag om att vi fick tvillinga, två små söta flickor de hade varit helt galet haha. Men de e inte helt omöjligt för vi har tvillingar i släkten på båda sidorna så ja, men jag tror inte att de ligger två bebisar i magen men ändå.
Nu i början tycker man att allt går så sakta men när man väl är i slutet så tycker man att allt har gått snabbt. Men jag längtar :)

nä nu orkar jag inte skriva mer.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0