4 veckor :D

Idag är det exakt en månad kvar till beräknad tid för vår lill* ska titta ut. Finns inga ord för hur mycke jag längtar till vi får se vårt pyre.
Den har lagt sig till rätta o trycker på jätte mycke så man knappt kan gå i mellan åt,o vilka sparkar man får ibland med :)
Tiden har gått så snabbt denna gången, kan inte riktigt förstå att de snart e dax, men jag tror att den kommer tidigare faktiskt, bara en känsla jag har men vi får se.

Ska köpa in dom saker jag ska ha med nu snart, har inte velat köpa något i förväg för man vet aldrig vad som kan hända men nu när bebben kan komma när som så e de rätt bra o ha packat en liten väska :)



Vad tror ni gömmer sig där inne? :D
vecka 36

Jag är så lycklig, inget kan bli bättre just nu, allt e så perfekt.
Älskar min älskade familj överallt annat!
Min mikko <3

Idag ska jag o loppan hem till maddi o malin o mysa hela dagen i solen ska bli så skönt att bara så dega o få lite färg e aldrig fel :)
Hoppas calinen o min guldklimp noisen oxå kommer, ska tjata på henne att dom får pallra sig dit med, eller hur calinen!? :)

Nä nu ska jag packa några saker vi ska ha med oss!
Kisses :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0