Lördag :)

Hej på er!

Idag är det lördag o vi gör inte så mycke, är just nu i skegrie o hälsar på. Men annars ska vi bara mysa med en massa godis o chips ikväll. Det är ett måste när det är lördag, eller hur ;)

Igår var jag o loppan,mamma, pappa,maddi och malin på student hos min kusin och några av malin vänner. Vi åkte ner till torget för o kolla på alla studenter först men rätt som de var så öppnade himlen sig o det bara öste ner. Vi blev dygsura men den som tyckte de var roligt var ju fiseloppan haha. Så det var bara hem o byta kläder o sen åka iväg igen. Trevligt var de!

I torsdags var vi på ultraljud o fick se vårt pyre, men den lill* ville inte visa sig så vi fick inte så bra bilder. Hade händerna för ansiktet hela tiden o låg med huvudet neråt , men allt var bra o de var huvudsaken. Vi får ju snart se vårt lill* hjärta. Den vägde ca 1900 o kommer väga ca 3100 o vara ca 48 lång om jag går hela 40 veckor ut, längtar så mycke!

Slutar jobba på tisdag sen ska jag vara ledig länge, hoppas bara att vädret blir bättre så man kan vara ute.

Nä nu ska jag vara lite social här!

Älskar min Mikko <3
Pussss ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0