Min snuttis!

Min lilla fis är sjuk, hela förra veckan var hon hemma med morfar för hon hade feber, hann vara på dagis i måndags o tisdags sen blev hon sjuk igen. Så har varit hemma med henne igår o idag, o den här febern vill aldrig släppa tycker så synd om henne. Hon brukar aldrig vara sjuk men sen hon börja på dagis så har hon varit mer sjuk än jag vet inte vad, hon är helt enkelt inte van vid bakterierna o allt som finns på dagis. De e sånt man får ta, hoppas de går över snart!

Har gått 32 fulla veckor idag o det närmar sig med storm steg. Men den lill* får inte komma ut förtidigt för måste hinna med några saker först hihi :)
Kommer sakna denna runda goa mage sen när pyret väl är ute, man vet ju aldrig när man har den igen. Fast man känner sig klumpig, inga kläder som passar, kan knappt böja sig så älskar jag o ha bulle i ugnen de e så mysigt. Det är värt allt man går igenom för man vet att man får de allra finaste man kan få på denna jord i slutändan!


Vissa tror inte att jag kommer klara de men jag ska dock bevisa att de kan jag o de kommer jag o göra o där med basta!

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt sen ska jag fixa lite middag tänkte jag men vad de e frågan!

Have a nice day!


Ps. ville bara påminna om att min bebis räknare är fel med en vecka o en dag så ni vet :)


Kommentarer
Postat av: Nathali

Vad skulle inte en mamma klara av?! we can do it all! Massa love<3

2010-06-08 @ 09:31:37
URL: http://nathalim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0