Här e jag :)

Det var verkligen evigheter sen jag skrev men vi har fortfarande inte fått ordning på vår data än men så småningom så.

Jag har börjat jobba så detta var den första jobbe veckan o det går hur bra som helst. Det var som mamma sa att de känns aldrig som jag hade varit ifrån där sen sist jag jobbade. Det är skönt o få komma hemifrån lite o speciellt nu innan jag ska vara mamma ledig igen till sommaren, o så får vi in lite extra pengar oxå o de e aldrig fel.

Det går så bra för thilde på dagis oxå hon tycker det är så roligt o leka med alla barnen. Hon är lill mamman thilde för hon hjälper till med dom små barnen. Så det är så skönt att allt går super!

Magen den växer o växer, o pyret sparkar o har sig där inne. Är i vecka 22 nu, 21+1 så tiden den går fort men de e bara bra för vi längtar så efter bebben där inne. Jag är jätte nyfiken på vad som finns där inne men jag ska hålla mig tills den lill* tittar ut. Love <3

Thildes o alex rum är färdiga nu fattas bara thilde säng som vi har fått av kusinen, sen är allt färdigt där uppe. Så den är bara till o börja där nere, men med vad vet vi inte än för vi har inte bestämt hur vi ska göra än men det blir säkert bra till slut.

Idag är det fredag o de e helg, jag är ledig idag så det blir en lång helg för mig skönt. Just nu så sitter jag o loppan hemma hos calinen o noisen o myser. Har ätit bullar o druckit oboy mums mums säger jag bara. O jag får gosa med min favvo gosse, ohh vad jag har saknat honom!

När jag får tillfälle så dyker det nog upp en liten magbild :)

Ha de super tills nästa inlägg ;)
Ciaoo <3

Love my Life <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0