Måndag

Ja vad ska man säga om denna dag då, finns inga ord som kan beskriva denna dag mer än att man e så himla trött på allt skit snack, på människor som e mindre värda än den skit som finns under ens sko,på alla lögner, på falska människor, hade kunnat skriva hur mycke som helst men jag orkar inte lägga så mycke energi på de!
E bara så ledsen, arg,förbannad, besviken, ja allt man kan vara!

Det finns saker jag verkligen ångrar,visa beslut som jag tagit som jag ångrar så mycke att jag tog, men trodde de var slutet men de var de inte så till den dag allt blir bra kommer jag ångra de. Men den dagen kommer nog aldrig komma har jag en känsla över!

Men en sak e att jag klarar mig så utmärkt bra utan vissa människor!

ORKAR INTE MER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0