Många många dagar sedan!

Det var verkligen evigheter sen jag skrev vi har fortfarande inte fått igång vår dator än men jag har börjat vänja mig nu att inte ha någon. Så jag klarar mig :)

Thilde blev sjuk förra tisdagen så hon fick vara hemma med morfar några dagar o maddi medans jag jobbade. Dom hade så mysigt så det gick hur btra som helst. Men nu är det jag som är sjuk hilde pilde har smittat mig men så e de när man bara vill pussa o kramas så den smällen får man ta då :)
Men det börjar bli lite bättre nu, är ledig hela veckan så man kan vila upp sig lite.


Pyret sparkar o slår volter o jag älskar verkligen de, man ser på magen när h*n sparkar. Hade nästan glömt hur det kändes men de e helt underbart. Och jag kan fortfarande ha alla mina byxor o andra kläder, el ja förutom att jag inte kan knäppa byxorna men då tar man bara en gummisnodd haha,sen löser de sig :)
På torsdag har jag redan gått hela 23 veckor,shut vad tiden går helt sjukt men jag längtar så mycke till det är dax,vill ju se vad som gömmer sig där inne. Vi har diskuterat några namn, men ännu är det en hemlis :)
Älskar o vara gravid!

Älskar min lilla familj <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0