oj då

Va de 2 dagar sen jag skrev sist,där ser man. Har ingen lust o sitta o klydda o ha mig vid denna datan så de e därför de inte blir så många inlägg.

Vi håller på för fullt med o fixa alex rum, var o köpte nya tapeter som blev hur bra som helst jätte tuffa var dom. Hittade även så söta o fina tapeter till loppans rum men om kommer inte förrän om några veckor men de e de värt. Hoppas jag kan visa er sen hur allt blev om jag kan fixa en kamera vill säga men de ordnar sig säkert :)

Har inte så mycke o skriva om egentligen för det har inte hänt så mycke faktiskt.
Solen den skiner o de e så härligt, ska nog gå ner till staden en runda sen o fixa några saker om jag får tummarna loss haha. Men har hela dagen på mig :)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen!
Kramisss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0