Tröttis dag

Idag är jag verkligen trött vet inte varför men de e väl så ibland. Just nu så e jag o loppan hemma hos mormor o morfar o hälsa på för mikko är i jobbar. Har inte skrivit på någrea dagarna nu för jag orkar inte med den tröga datan där hemma så skönt o få skriva på en "normal" igen :)

Igår var jag o thilde på kalas hos lille liaam som fyllr ett, tänkt vad tiden den går. Kommer ihåg första gången vi var hemma hos jonna o lille liaam bara var pytte liten o nu e han en stor kille. Nathali o lucas kom o hämtade upp oss sen begav vi oss dit, vi fick en massa gott o äta o barnen lekta o hade sig så när vi skulle hem så såg man att de hade varit ett barn kalas i alla fall för det fanns leksaker precis överallt, det är så de ska vara :)

Vi bygger o har oss i huset, har blivit klara med alex rum nu. Det blev verkligen jätte bra så nu ska vi sätta gång med thildes ska bli så roligt. Sen när de e klart så får vi se vad nästa projekt blir, vill få så mycke som möjligt klart tills bebisen tittar ut så man slipper hålla på med de då o inte ha en enda röra i hurset. Så det är bara till o jobba på :)

Imorgon e första dagen för thilde på dagis, vi ska dit o hälsa på den blir de inskolning dom två närmsta veckorna. Jag tycker det är så jobbigt o lämna bort henne när hon var varit hemma med mig så länge. Men jag vet att hon kommer trivas som fisken i vattnet när hon har kommit in i de, det är bara jag som e så känslig. Men de kommer gå bra!

Bebisen den sparkar o har sig de e så underbart i känna de lill* livet där inne. Är i vecka 20 nu,19+2. Så har gått halva tiden nu o den har verkligen gått fort, så när vi minst anar de så har i vår älskade lill* i vår famn. Ohh vad jag längtar <3

Har även en liten hemlis som jag håller på ordna med,längtar :)
Mer säger jag inte!

Nä nu ska jag gå o vara lite social här :)
 Ciaooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0