Inget vidare..

Sitter här o väntar på att klockan ska gå börjar halv tio idag. Väntar även på att pappa ska komma för han ska passa thilde idag för hon e sjuk, har haft hög feber och är förkyld. E väl jag som har smittat henne för jag e oxå förkyld. Men tycker så synd om min lille fis att behöva vara sjuk. Men det går snart över får jag hoppas.

Det blåser som attans ute o jag ska cykla som alla andra dagar men de e värsta mardrömmen o cykla när det blåser plus så har man en bebis mage som tar emot lite haha. Men det är bara till o trampa på eller så går man me cykeln.

Har så mycke o tänka på o göra innan pyret kommer. Speciellt en stor grej men de kan jag inte gå in på vad de e för de e en hemlis. Men för dom som vet schhhhhhh, säg inget till någon :P
Ibland känns det helt hopplöst o ibland känns det toppen. Så får se hur allt slutar till slut!

Jag satt o tänkte häromdagen på hur fort allt har gått, när vi precis fick reda på att vi skulle ha en liten bebis o man tänkte men det är långt kvar. Men kolla bara nu, nu sitter jag här o e snart i 8 månaden o inte alls långt kvar tills pyret kommer. Kan inte förstå de, men de e väl så när man e "vuxen" antar jag. LÄNGTAR!!

Nä nu ska jag gå o packa ihop mina saker.
Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0