Japp jag lever :)

Nu var det väldigt längesen jag skrev. Har fortfarande ingen data hemma så man får kolla o skriva när man får tillgång till en.

Idag är det en speciell dag för idag har jag o min älskling varit tsm i 5 underbara år. Vi har varit med om mycke på dessa åren men vi har tagit oss igenom både positiva o negativa saker. Och om ca 12 veckor kommer vårt andra kärleksbarn o jag längtar så mycket!
Du o jag förevigt!
Jag älskar dig så mycket <3


Är inne på vecka 29 nu och jag förstår inte vart all den tiden har tagit vägen, som jag skrev ca 12 veckor kvar tills vi får se vad som gämmer sig där inne. Många frågar om jag känner någon skillnad mellan denna graviditeten o med thildes men de gör jag inte. Känns precis likadant o jag är inte sugen på något speciellt i heller. Den lill* sparkar o har sig som bara den, and i love it!
Thilde är så stolt att hon ska få en bebis, jag har sagt att den kommer när det är varmt o solen skiner ute. Så varje gång när solen lyser o de e fint väder så säger thilde bebis kommer idag, min lilla fiseloppis. Kommer bli världens bästa storasyster!

Nu har jag även bestämt mig för o köpa en syskon vagn, men kommer även köpa en ståbräda som thilde kan stå på. Vill ha en babytravel som den rosa jag har till loppan för jag tycer den de super bra. Finns många fina o billiga på blocket så får hålla ögonen öppna :)

Just nu är jag o thilde hemma hos mormor o morfar, maddi håller på o fixa mitt hår. Jag o mikko ska nämligen ut o äta ikväll på våran dag så jag får vara lite extra fin, hihi!

Får se när jag skriver nästa gång!
Ciaooo!

Pussss o krammm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0