Vecka 30 <3

Hej på er allihopa!

Har inte skrivit på ett bra tag nu, har fullt upp med allt möjligt nu så har inte haft tid att blogga. Men just nu är jag o fiseloppan hemma hos mormor o maddi en stund medans hjärtat jobbar o står i så jag tänkte jag skulle slänga in ett litet inlägg :)

Var ska jag börja, finns inte så mycke o berätta mer än att jag jobbar o står i o loppan trivs bara bättre o bättre på dagis. Hon blir inte alls ledsen mer när jag lämnar henne där på morgonen utan de e bara hej då mamma, typ haha. Men jag mår så mycket bättre när hon inte gråter efter mig när jag ska gå. Lilla loppan börjar bli så stor!

Är inne i vecka 30 nu o tiden den bara rinner iväg, så om ca 10 veckor får vi se vad som gömmer sig därinne, vårt älskade lilla pyre.
Var o gjorde glykosen i fredags o de gick jätte bra, hade dock sällskap av linda som oxå var o gjorde de så det blev en massa snack o mysigt var de. Tack hjärtat ;)
Mätte magen oxå o det var 26 cm, lika mycke som jag hade med thilde i vecka 30, men nu mot slutet så kommer ju allt. Här kommer en bild på bebismagen!




Längtar såååå!

Har även en liten hemlis men de berättar jag inget om hihi, men kan säga att de går jätte bra hihi!
Den karamellen får ni allt suga på ;)

Ha de bra tills nästa gång!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0