Byggare Bob..

Nu är vår nya grannes hus snart helt uppe, har lite tak o lite sånt kvar. Kom med "paketen" igår men v ar tvugna o sluta för det började regna. Men måste säga att de går väldigt snabbt o få upp delarna i alla fall. Men de blir väldigt nära vårt hus måste jag säga, men mikko kom på två positiva saker med de, nr 1 e vi får vindstilla i trädgården o nr 2 vår elförbrukning minskas med typ 22 % haha de ni ;)
Men som tur e vet vi vilka de e som flyttar in så de e inga okända.

Theodore har sen ett tag börjat ta tag i saker o tugga på dom. Varje gång han sitter i mitt knä försöer han ta tag i mitt halsband. Innan ville inte hans armar o händer alls som han ville men nu börjar han få in rätta knycken på de så de e så roligt o se när han sitter helt koncentrerad o försöker få tag på saker, till slut funkar de :)

Loppan får stanna hemma i morogn med ifrån dagis har varit feberfri nu se i går morse så de e bäst o låta henne vara hemma i morgon med.
Vi har satt upp hennes tält idag o tänkte överraska henne med att vi ska göra lalabullar o saft o sen sätta oss där inne o fika på de hihi!

Andra inlägget för idag, brukar bara bli ett per dag eller några dagar mellan men idag var jag visst på alerten  till o skriva haha.

Ciao fellos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0