Fy Fööör!

Fyy vad tråkigt de e med all denna fotboll, inget skoj alls tycker jag! Inget för mig inte!

E hemma hos mamma o pappa just nu för mikko e o jobbar tråkigt men ett måste. Calinen,johan o noah e oxå här o dom e verkligen inte kloka någonstans. Dom kollar på mff på en tv o sen har dom tagit ner en tv till för o ha koll på Liverpool match men hallå ja,haha o skriker o har sig som sagt inte kloka!!

O här sitter jag som inte e ett dugg intresserad o fotboll eller där ljög kan haha, om det skulle varit små knattar som hade sprungit runt o jagat en läderboll så hade jag tyckt de var roligt för få hade man stått o hejat men den här fotbollen på tv klarar jag mig väldigt bra utan!! haha
Har klarat mig från de hela mitt liv så klara mig utan de nu med!

ciao!
Det var ett inlägg som jag inte hann lägga in i söndags för theodore blev ledsen när jag satt o skrev, men vad säger man inte,bättre sent än aldrig :)


Kommentarer
Postat av: Patricia-mamma till wilton

Tack för tipset :)

2010-11-09 @ 09:15:40
URL: http://metricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0