Grattis!!

Idag fyller världens bästa pappa år! Grattis pappa!! <3
Fick en Liverpool tröja av oss som han velat ha så självklart så snälla som vi e så fick han en sådan, o såå glad han blev :)


Annars har jag inte gjort så mycke, varit hemma i gislöv o sen kört maddi till tandläkaren, tja mer har det inte varit. I morgon ska theodore få sin första vaccinations spruta o så ska vi se hur mycke min lille teddy har vuxit både på längden o bredden hihi. Tänkte går en liten runda i the city i morgon oxå o se om jag hittar något o ha på mig till lördag. Vi ska på kalas o alltid roligt med något nytt, har inte köpt något till mig själv på år o dar känns det som så får se vad lilla trelleborg har o erbjuda. Var i malmö igår men hittade inget speciellt så ja vi får se om vi hittar något.

Mikko jobbar länge idag, han har så mycke jobb nu så de e sjukt, men det är bättre de e på de hållet än att inte ha något alls. Men saknar ju honom för vi hinner typ knappt se varandra, har vi tur så e de en stund på morgonen o lite på kvällen. Men som sagt de e väl så när man ska bli rik ;P

I och med pappa fyller år så får vi fira de, så nu kom hilda med godis o chips den busen som jag älskar så mycke. :)

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0