I don´t care!!

Alla säger säkert "guddd va mycke snö de e ute, eller guuudd va e snöar", så jag ska oxå hänga med där, guuud va de snöar haha ;)

E de konstigt o ha sitt barn hemma från dagis när de varit kräksjukan där, nix pix de tycke absolut inte jag. För jag hatar verkligen den sjukdomen o vill verkligen inte ha in den i mitt hus. Så jag har thilde hemma idag o på onsdag. Men jag klagar inte för jag älskar o ha henne hemma hos mig, vissa e så att om sätter sina barn på dagis för dom tycker de e skönt o får lugn o ro. Men jag e tvärtom, så fort jag lämnat henne där så saknar jag henne så mycke. Hon e en sån gooo lite kikka :)

Ska se om jag hittar mina julgardiner, vet i katten inte var jag lagt dom. Så nu när gossebebisen sover ska jag passa på o leta reda på dom. Så håll tummarna för jag hittar dom ;)

Vad ska man önska sig i julklapp av tomten när man redan har de finaste som finns i hela världen två små hjärtan??!! <3
Får tänka lite på den frågan.

E man inte vuxen nog till o förstå bättre så kan jag inget göra åt den saken. För jag orkar inte gå runt o jaga o fråga hela tiden, så passar de inte, så passar de inte. Thats it!!
Har bättre saker o lägga energi på än sånt, leta reda på mina gardiner tex. haha

Tur jag har min man som e min bästa vän o som alltid finns där för mig o jag för honom. E mitt allt o utan honom hade jag inte haft såna fina barn o allt annat jag har. Älskar honom så mycke!

Ska gå o leta gardiner :)
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0