Jag o min Thilde <3



Ända sen Thilde föddes har hon varit med mig överallt o då menar jag överallt bara om jag skulle på toa så var hon med. O dom få gånger hon inte var med mig kändes de som om jag hade glömt något. Hon är världens bästa Thilde,världens bästa storasyster!
Jag älskar denna lilla flicka så högt man bara kan <3

Grattis syster Lina på 30 årsdagen!
Hoppas du får en bra dag <3
Tack för igår :)

Gud va jag har tvätt men tvättmedlet är slut o kan inte åka i handla de nu för jag får inte ut bilen för dom håller på o bygga upp huset bredvid oss nu o det e fullt av big bauta "lådor"  på vägen. Och det kommer lastbilar o traktorer hela tiden. Men mannen min får springa in om affären o köpa de, e även sugen på något gott så får flörta med honom om de hihi.

BRA JOBBAT SIS.... VÄLKOMMEN IN I EMMALJUNGA TRÄSKET HIHI!!!!! ;)

Höres senare!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack så mkt..o tack för att ni ville komma igår<3 det betyde mkt.

2010-11-17 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0