Jag ser de snöar, jag ser de snöar de var ju roligt hurra..

men sofie vågar inte sig ut med bilen idag eller hur ska jag överhuvudtaget våga mig ut med bilen alls när de finns snö på vägarna. Jaa det återstår o se haha!

De calinen menade om en sak som jag skulle typ säga, såån vull jag ju haa!!
Det var en överall till gossen som dom sålde ut i en affär i malmö. Men nu har jag hittat den på tradera oxå sååå hoppas jag vinner den för den e supppper fin :)

Skulle ha träffat patricia o wilton idag men allt blev kaos i morse, 1-mikko fick med sig mina nycklar, 2- en skruv på ståbrädan var borta, 3-kräsjuka på dagis så vi fick gå hem igen, dom hade försökt ringa mig men har ingen mobil VÄRDELÖST. Fick snabbt hem o försöka få tag på patricia o säga att vi inte kunde idag, men tur i oturen så var de nog meningen att vi inte skulle träffas för hon hade fått kräksjukan stackars gummsi. Krya på dig!

Annars har vi bara varit hemma o fixat, har tvättar, vikt o lagt in en massa kläder så en maskin återstår i morgon sen har jag ingen skittvätt kvar haha!!

Vill ha en fäll i vagnen till theodore, hittade på babyland för 300 kr så får fråga mikko om vi inte kan åka in där kanske i morgon om vädret tillåter förstås, vill ju inte att min gosse fryser när vi e ute :)

Nu somnade mammas underbara gosse i min famn de e bara såå mysigt <3

Åter till Idol!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0