Määätt

Japp de e just vad jag e nu, riktigt mätt o de ska man vara efter ha ätit en sådan go middag :)

Skulle ju åka till svågerstorp idag för o köpa in några saker bla. skinnfällen till gossen som han kan ha i vagnen, lite grejer till bilen, till hallen o lite annat smått o gott. Men vi hoppade över de för vi visste inte hur vädret skulle bli. Så om de håller i sig i morgon så ska vi nog åka dit, plus så e de julmarknad i vellinge så kanske kör in där en runda med vem vet. Men i vilket fall som helst så får vi se hur vi gör.

Mikko var ute med alex o thilde i förmiddags i mer än två timmar gissa om dom var röa om kinder o näsa när dom kom in. haha. Hade ingen pulka för den råkade mikko köra över för ett tag sen haha så vi åkte till maxi o köpte en ny. O självklart måste den testas så nu efter maten gick mikko ut med thilde o alex för o åka lite. Mikko blir barn på nytt när han e ute i snön haha, roligt e de.

Skulle fota dom med men malin har min kamera så de gick inte.
Såå malin ge hit min kamera!!!!  ;)

Känns jätte konstigt o inte ha någon mobil o kunna prata med calinen o mamma som vi allt gör, antingen på telefon el sms hela tiden o då menar jag helllla tiden haha. Under dagarna kan jag o calinen prata med varandra minst 10 gånger o om vi inte pratar med varandra så smsar vi haha, såna e vi ;)

Nä nu ska jag diska undan innan Så mycke bättre börjar!
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Ciao

Kommentarer
Postat av: Patricia

Men du snäckan, de borde jag ha låst upp ditt abonnemang nu så du kan ringa. Det är helt sjuukt juu!

2010-11-27 @ 20:25:10
URL: http://metricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0