Rytmik

Vilken mysig måndag vi har haft, började med o lämna fiseloppan på dagis sen gick jag ner till staden o träffade patricia o söta wilton, gick o fikade sen gick vi till öppnaförskolan för o gå på rytmik. O det var väldigt mysigt o Theodore tyckte de var roligt o tycktes uppskatta de väldigt mycke. Tack för en mysig dag gumman o wilton :)

Ska slänga in en maskin tvätt nu o laga lite middag tills mannen kommer hem :)

Jag förstår inte hur man kan hänga ut människor på de viset, kvittar om man känner dom eller inte tycker ändå inte att man ska göra så. Kan inte med såna som gör så!!!

Jag låg o tänkte inatt när Theodore vaknade o skulle äta hur mycke jag saknar min stora mage,när den lille bebisen körde sina runder o när man kände små sparkar på morgonen när man vaknade. Älskade de!

Nä nu kan jag inte sitta här längre,får se om jag skriver några rader lite senare.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0