Såå Nöjd!

Jag e verkligen så nöjd med min nyinköpta super braiga vagn, varför har jag inte haft en sådan innan, tror de e för jag har varit så nöjd med min babytravel o e fortfarande super nöjd med den och syskonvagnen. Men i och med jag har ståbräda till loppan nu så behöver vi inte syskonvagnen mer, men tror den stannar här ett tag till för man vet aldrig. o den rosa babytravel som jag hade till thilde tror jag aldrig jag säljer för dom finns det inte många av o plus så tycker jag verkligen om den hihi så den stannar länge länge till ifall vi får en liten flicka någon gång hihi!

Måste berätta en sak, när jag var i stan för några veckor sedan så hade jag theodores namnskylt på vagnen så kom det en lite äldre man o frågade, e de var gossen heter i vagnen och att skylden var häftig. så sa jag ja, då sa han med ett leende, de var verkligen ett vackert namn. 
Jag blev så glad när han sa de, så gulligt av honom :)

Idag ska jag, theodore,malin, calinen o noah på kalas hos syster lina som fyller år imorgon ska bli trevligt :)

Nu kallar bebisen att han vill ha en ny blöja ;)
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0