Ta vara på de du har <3

Livet kan verkligen förändras på bara några sekunder så ta vara på varje sekund du har, säg till dom du älskar att du älskar dom oftare än vad du gör, ta inte så allvarligt på saker o ting utan njut av dit liv o ta vara på alla underbara stunder!
Man lever bara en gång så ta vara på de ♥

Ja vad mer kan man säga,livet e verkligen orättvist ibland!
Såå hemskt!

Just nu e vi hemma hos mamma o malin men ska snart åka hem för klockan börjar bli mycke,men thilde ska inte till dagis i morgon men man måste ändå hålla sina rutiner. Men ibland får man dra ut på dom lite :)

Som sagt jag brukar sitta inne på tradera o checka läget lite, farligt men sååå roligt det är. Jag har gjort många fina fynd ska fota o lägga in en dag. Men i alla fall jag köpte en super häftig body till gossen idag kommer nog någon gång i veckan. hihi!

Nu ska jag gosa bebis lite <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0