Underbart

Igår satt jag o tänkte, inget ovanligt i know, men vad jag e lyckligt lottad som har fått två helt fantastiska barn. Jag är ändå bara 23 (snart) o har redan två små barn o plus ett bonus barn det e inte många i min ålder som har de som jag. O jag får ofta höra hur orkar du, hur klarar du de, e de inte jobbigt mm. Jag kan absolut inte säga att de e jobbigt, jag har själv valt o ha detta liv o ingen kan komma o säga något om de. O jag förstår inte hur man kan tycka de e jobbigt o ha sina egna barn hos sig, jag tycker det bara e jobbigt när Thilde sover över hos mormor o morfar en natt bara å klättrar jag på väggarna för jag saknar henne så mycke. O skulle de hända att de kommer fler barn sen så e de mitt val folk som inte tycker om de kan hålla de för sig själv, i don´t care. Har jag valt de e de mitt val o mitt liv!
Jag älskar mina små knattar så otroligt mycke, dom finaste som finns. Dom hade aldrig funnits om jag inte träffat min underbara man som e min andra hälft, min bästa vän, mitt hjärta <3



Mina BARA mina små troll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0