Vår prins <3

Idag blir vår älskade lille Theodore 3 månader,helt sjukt vad tiden den går!



Finaste gossen som finns <3

Theodore var så duktig på BVC dag, fick två sprutor en i varje ben stackars min gosse. Han blev så ledsen men de gick snabbt över igen som tur var o så fick man ett sånt härligt smile som han har på bilden av honom o man bara smälter :)
Calinen o Noah kom oxå dit o passa min vagn haha tackar så mycke ;)
Har ju en syskonvagn o den kom jag inte in i korridoren med o vågade inte ställa den utan någon kolla till den man vet ju aldrig om de e någon som tar den. Så calinen fick den uppgisften haha!

Efteråt gick vi till mamma på jobb o sa hej o sen promenixa vi ner till staden,skrev ju igår att jag skulle se om jag hittade något o ha på mig på lördag men som vanligt så glömde jag bort de haha, e så glömsk sitter i sen jag hadae bulle i ugnen haha!

Ibland undrar jag om man inte passar in i vissa folks liv eller när de e när de passar dom,eller e de för att man har fler barn nu som de inte passar jag vet inte. Om de e där skon klämmer så kommer de nog aldrig o passa för jag ska ha fler kids o folk får säga vad dom vill om de. Bättre o skaffa alla nu än när man e 30,så de e bara o tuta o köra. Så nu lägger jag ner de projektet o höra av mig e trött på o komma i andra hand alltid eller som sagt när de passar dom!

Då blir det mysfredag i morgon,vi brukar alltid ha de. O jag har tagit thilde ledigt från dagis i morgon oxå så vi kan sova längre på morgonen med nice :)
Tur jag har mina små troll, dom e verkligen mitt allt <3

Roligt att du läser min trogne BB vän,då vet jag att de e någon som orkar läsa min gojja haha ;)
En stor kram till dig <3

Nu kalla min bebis på mig!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Noah

Grrrrrrrrrrrraaaattis min lilla underbara Teddy <3

2010-11-04 @ 20:15:35
URL: http://caaaaaaroliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0