Vilken förmiddag

Ja vilken förmiddag jag haft, theodore var fortfarande kinkig efter sprutorna igår, sen hade jag tagit på vaselin i hans hår för skorven som jag kallar de för han hade så mycke. Och det tyckte han inte alls var roligt o tvätta bort för i o med han har mycke hår så får man tvätta med schampo flera flera gånger innan de går bort o de var inget roligt tyckte han. O de e fortfarande inte borta får ta o tvätta de igen sen.
Sen var thilde kinig på sitt vis ville göra en massa hela tiden som hon inte får göra. Så hon gick upp på sitt rum o lekte lite, sen jag jag o gossen upp o titta till henne då satt hon o byggde pussel gick ner igen o gick precis upp o kolla henne då hade hon lagt sig tillrätta i sin säng o somnat. Så nu sover dom båda o mamma deggar lite i soffan.

Jahapp va ska man hitta på idag, mikko ska jobba länge idag så vi får se va vi hittar på.
Får väl ta fram min gode vän dammsugaren o ta en sväng om med honom som jag inte hunnit göra.

Jag älskar min familj <3<3

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Skorv säger vi med! Iaf så fick jag tipset av en vän att ta barnolja och en mjuk tandborste och försiktigt gnugga bort det. Jag provade på Agnes och det gick bra. Nästa gång ska jag göra det precis efter badet så då har skorven mjukats upp ännu mer!! Kram på dig!

2010-11-07 @ 21:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0