Wondering!!

Satt här o tänkte precis,hmm undra vem son läser min blogg om där e någon som läser den,om där e någon som e intresserad av allt jag skriver som inte alltid e så roligt att läsa haha. Så för dom som läser det är absolut inte förbjudet o kommentera :)

Jag låg o tänkte igår innan jag somna hur bra jag har de, har en helt underbar man (inom en snar framtid) haha. Två helt fantastiska barn som jag avgudar o ett busigt bonus barn som man får sår i öronen av för han har ärvt hans fars prat. Har en helt underbar familj som ställer upp för en i vått o torrt! Jag bara älskar livet!

Imorgon fyller min kära pappa år så idag ska vi åka in till malmö med nästan hela familjen haha, o köpa en present till honom. Så vi vet vad dagen har o erbjuda idag :)

Nu sitter min älskade son i babysittern o kallar på mig o säger att jag e hungrig mamma <3

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag din trogna BB kompis läser! :) Kram

2010-11-03 @ 23:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0