2 underbara månader!

I dag blir vår älskade lille Theodore 2 månader o jag vet inte vart all den tiden har tagit vägen för det har verkligen gått super snabbt. Känns som jag fick honom igår :)



Min lille teddy björn <3



Världens stoltaste underbaraste storasyter o hennes finaste lillebror, mina två små älsklingar <3

Har inte skrivit på en hel vecka nu för jag har verkligen haft fullt upp med o planera dopet som vi hade igår. Dopet var i gislöv kyrka o efteråt hade vi hyrt gylle lokalen, allt blev så perfekt.Men mitt i allt ståhej så fick jag feber natten mellan fredag o lördag var nog en lindrig mjölkstockning för jag hade så ont i ena boppisen men sån tur var gick det över snabbt.
Theodore var hur snäll som helst i kyrkan, des sjöng så fint som hon allt gör det blev teddybjörnen fredriksson o Theos sång av mojje den e verkligen så fin. Calinen blev så glad över att få bli Theodores gudmor och mikkos bror sami blev gudfar, även han blev glad över de :)

Theodore fick en massa jätte fina saker, så tack så mycke för allt :)
Kommer bilder en vacker dag på de när jag får tummarna loss haha. Men det blev en mycket lyckad dag kunde inte bli bättre!

Måste även erkänna att det är skönt att de e över för det tar mycke på krafterna o planera både en begravning o ett dop så tätt in på varandra så nu e jag verkligen trött.
Nu på söndag som kommer fyller min guldgosse noah 1 år, så de blir kalas o många fina paketer o vi vet rean vad han ska få hihi!

Får skriva mer en annan dag för nu vaknade min prins!
Kramisar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0