De e inte klokt

Sitter just nu helt själv o väntar på att får reda på vem som åker ut ur idol, mikko har gått o lagt sig me thilde,han var jätte trött o de förstår jag så mycke som han jobbar. Plus så håller vi på o renoverar här hemma så efter jobbet så fixar han med de, men tror han tycker de e ganska skoj ändå för allt som vi ska göra kommer bli skit bra :)

De e så sjukt de som händer i malmö,hur ska allt sluta egentligen man vågar fan knappt gå utanför dörren ju för man vet inte vad som kán hända. Fattar inte varför folk gör så,man har bara ett liv o de ska man verkligen vara rädd om men de verkar inte som alla tänker så!
Sjukkkkt!

Idag har vi fått vår shopping runda,köpte ett jätte fint set till theodore som det står daddy´s nr 1 så super söt. och så fick thilde en jeans väst som hon ska ha när hon fotas på dagis, första fotot för henne snuttisen :) sen skulle jag ha en tröja på hm som jag letat efter så länge,visst hade dom den här men inte min storlek som vanligt. Så får se om jag inte ska skicka efter den i stället då vet jag att den e min storlek o att den finns.
Tack för en mysig dag! :)

Har suttit med ett o samma inlägg nu jätte länge så vet jag vem som åkte ut,linda, så nu ska denna svensken gå o sussa kuden för ögon börjar gå o kors.

Sov Gott o Dröm Sött!
Usch när nu börjar mina ögon gå i kors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0