Färdig....

...torka dig då som mikko brukar säga haha. Den mannen asså, men min e han ;)

Nu har jag städat fädigt o gossen nannar gott i vagnen så just nu så sitter jag bara i soffan o deggar med en kopp tee.

Thilde var i eld o lågor när jag skulle sminka henne idag till festen på dagis, o så hade vi klippt ett hål i ett lakan så hon kunde se något,blev hur bra som helst. Men när vi väl kom till dagis så ville hon inte ha de på sig, haha.Tror de kanske blev för mycke för henne, men de gör inget hon kan ha de här hemma o spöka omking med :)

Buhhhh!!



Mitt lilla Spöke <3

Vet inte vad vi ska hitta på med idag,inget vidare roligt väder ute precis. Aja får se vad thilde har lust med när jag hämtat henne. Nu ska jag degga vidare :)

Tingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0