Fredag

Då var det fredag igen o vad ska vi hitta på denna helgen..hmm??!
Mikko ska jobba men vi kommer säkert på något skoj.

Sitter o kollar lite på tradera och de e väldigt väldigt farligt kan jag säga, har köpt många fina saker där, får hoppas på att en del av de kommer idag med brevbäraren hihi. Calinen har smittat av sig på mig med alla fina märken som finns så nu sitter man o kollar upp allt möjligt haha. Kan ju även säga om du behöver någon hjälp med några märken eller kläder till ditt lilla troll så fråga calinen, hon av någon kan fantamej allt om allt sånt haha! skämt o sido ;P

Just nu sitter jag o deggar lite i soffan men skulle egentligen passa på o städa undan lite medans bebisen nannar så gott. Men e lite trött idag så passa på ta de lugnt när han sover.

När man verkligen vet hur man ska flörta med sin älskling så får man som man vill, hihi and i love it :)   hemligt hemligt!!



Kan man bli något annat än glad när man får se detta underbara leende!
Mammas gosse <3

Nu ska jag degga vidare :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0