Hallå ja!

Jag blir bara så arg på människor som aldrig kan uppföra sig i affären o då menar jag tex om man välter ner något så e de en självklarhet att man tar upp sakerna efter sig som har trillat ner. Men de e tydligen bara jag som tycker de, jag var nämnligen på city gross för en stund sen o där var några tjejer som trodde att dom var något. O de var inga små tjejer i heller dom kunde varit typ 18-19 så en av om välte ner några choklad när dom flamsade runt o vänder bara sig om o tittar å golvet o sen bara dom går utan o ta upp de. Thilde som bara e tre säger till mig, mamma hon tog inte upp efter sig, hon som e så liten förstår en sån sak. Så jag kunde inte hålla mig o sa lite högt, nä dom e inte stora nock till o förstår att man ska ta upp efter sig. Folk titta på mig bara men de sket jag i, sen sa tanten som var bakom mig, ungdomar idag har inget vett.

Det var lite roligt för jag själv e inte så gammal men har redan två barn o en halv men hon antog väl att jag var äldre, haha!

Oh ville smaka marabou vit choklad men dom hade inget på city gross så får se om jag hittar de i någon annan affär i morgon,men köpte vanligt marabou choklad i stället. Kan lätt trycka i mig ett sånt själv haha

Nu sa vi bara mysa med tända ljus o en massa godis o chips sånt som e så nyttigt ni vet ;)

Ha en trevlig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0